Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?
Gavę Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųsime patvirtinimą. Apie užsakymo eigą Jus nuolat informuosime el. paštu, prireikus susisieksime telefonu.
Kada išsiųsite mano užsakymą?
Visus užsakymus, apmokėtus iki 12:30 val. stengiamės išsiųsti tą pačią darbo dieną. Jei užsakyme yra prekių, kurios dėl tam tikrų priežasčių yra išsiunčiamos per 2 d.d. , tuomet visas užsakymas bus išsiųstas per 2 d.d. nuo apmokėjimo gavimo.
Kada gausiu savo užsakymą?
Prekių pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo:
· Lietuvos paštu (Pirmenybinė registruota siunta) - 1-2 d.d. 99% atvejų prekes gavėjas gauna sekančią darbo dieną.
· DPD kurjeris - prekes gausite sekančią darbo dieną po išsiuntimo.
· Omniva paštomatai – kitą darbo dieną.
Ar galiu atsiimti savo užsakymą fizinėje parduotuvėje?
Taip, prekes nemokai galite atsiimti mūsų prekių atsiėmimo punkte: Parduotuvė „Miražas“, Kęstučio a. 2, 20130 Ukmergė. Darbo valandomis: Pirmadieniais-Penktadieniais 9:00 – 17:30val ir Šeštadieniais 9:00 – 14:00val. Atsiimti užsakymą tą pačią dieną, kai jis buvo pristatytas į siuntų atsiėmimo punktą galite nuo 14val. Atsiimant užsakymą būtina pateikti užsakymo numerį.
Ar kitas žmogus gali atsiimti mano prekę/-es prekių atsiėmimo punkte?
Taip, gali. Atvykęs asmuo privalo pateikti Jūsų užsakymo numerį.
Ar mano pirkinys gali būti pristatytas kitam žmogui?
Taip. Jūs („Mokėtojas“), užsakydami prekes, galite nurodyti kito žmogaus („Gavėjo“) duomenis, įskaitant adresą, kuriuo jam turi būti pristatytos prekės.
Kokios prekių pristatymo kainos?
Prekių pristatymo kainos priklauso nuo galutinio krepšelio sumos ir pasirinkto pristatymo būdo. Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje Prekių pristatymas.
Ar galima užsisakyti prekę telefonu/el.paštu?
Deja, bet ne. Užsakymą pateikti galite tik per mūsų el. parduotuvę. Telefonu ar el. paštu užsakymai nepriimami.
Ar galiu atsiskaityti grynais pinigais kurjeriui prekių pristatymo metu?
Deja, bet ne. Grynųjų atsiskaitymai nėra galimi užsakant prekes kristalai.lt parduotuvėje. Vienintelė alternatyva būtų atsiskaitymas grynaisiais Maxima kasose arba Lietuvos pašto skyriuose. Daugiau apie šiuos atsiskaitymo būdus skaitykite Mokėjimo būdai
Negaunu PVM sąskaitų - faktūrų. Kur galėčiau jas atsispausdinti?
PVM sąskaitas - faktūras galite atsispausdinti prisijungę prie savo paskyros:
1. Mano duomenys;
2. Užsakymai;
3. Pasirenkant užsakymą, kurio PVM sąskaita - faktūra reikalinga ;
4. Virš bendros užsakymo informacijos atsiras užrašas “PVM sąskaita”, paspauskite ant šio užrašo;
5. Žemiau užsakymo informacijos atsiras užrašas “Spausdinti sąskaitą”, spustelėkite ir galėsite išsisaugoti ir/arba atsispausdinti reikiamą PVM sąskaitą - faktūrą.
Užsisakiau netinkamą prekę, ar galiu ją grąžinti?
Taip, naujas, nepažeistas, originalioje pakuotėje prekes galite grąžinti mums adresu:
UAB Silver Dream
Deltuvos g. 39R
Ukmergė
LT-20126

Prieš grąžinant prekes būtina su mumis susisiekti ir informuoti apie grąžinimą bei jo priežastis.
Gavau užsakymą, kuriame pastebėjau pažeistą prekę. Kas toliau?
Pastebėjus pažeistą/nekokybišką prekę, prašome iš karto susisiekti su mumis ir pateikti:
· Užsakymo numerį;
· Prekės pavadinimą ir/ar SKU kodą;
· Trumpa aprašymą bei nuotraukas.

Mes su Jumis susisieksime ir viską išspręsime kaip įmanoma greičiau.
Gavau savo užsakymą, kuriame trūksta prekės/-ių, kaip elgtis?
Gavus nepilną užsakymą, prašome kreiptis į mus ir pateikti:
· Užsakymo numerį;
· Trūkstamos prekės pavadinimas ir/ar SKU kodą.

Mes su Jumis susisieksime ir viską išspręsime kaip įmanoma greičiau.