UŽSAKYMAI
Ar man būtina susikurti paskyrą, kad galėčiau pateikti užsakymą?
Ne, paskyros kurti neprivalote - užsakymą galite pateikti kaip svečias. Tačiau turėdami asmeninę paskyrą galite lengviau ir greičiau pateikti užsakymus, bei apskritai patogiau naudotis mūsų el. parduotuve: išsaugoti kelis adresus, kurti pageidaujamų prekių sąrašą, rasti visų pateiktų užsakymų istoriją, sąskaitas ir pan..
Kokią informaciją ir kodėl turiu pateikti užsisakant/kuriant paskyrą?
Vardas, pavardė, mokėtojo ir gavėjo adresas, kontaktinė informacija (tel. nr. ir el. paštas) yra privaloma informacija sklandžiam užsakymų apdorojimui ir pristatymui.
Ar mokėtojo ir pristatymo adresas gali skirtis?
Taip. Užsakymas bus išsiųstas tuo pristatymo adresu, kurį patvirtinsite atlikdami pirkimą.
Ar galiu pateikti užsakymą telefonu arba el. paštu?
Ne, užsakymus galite pateikti tik mūsų el. parduotuvėje. Jei reikia pagalbos ar konsultacijos pateikiant užsakymą - susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu.
Kokie yra minimalaus užsakymo kiekio reikalavimai?
Nėra jokių minimalaus užsakymo kiekio reikalavimų.
Ar galiu pakeisti prekes, jei dar negavau pranešimo apie užsakymo išsiuntimą?
Tai priklauso nuo Jūsų užsakymo būsenos. Kuo greičiau susisiekite su mumis ir pažiūrėsime, ar įmanomi Jūsų pageidaujami keitimai.
Ar galiu papildyti užsakymą, jei jau atlikau mokėjimą?
Ne, bet papildomi užsakymai gali būti siunčiami kartu, jei pirmasis užsakymas dar neišsiųstas.
Ką daryti, jei siuntoje trūksta užsakytų prekių ar gavau neteisingas/nekokybiškas prekes?
Parašykite mums el. paštu [email protected] ir pateikite šią informaciją:
• Užsakymo numerį;
• Prekės pavadinimą ir SKU kodą;
• Trumpą aprašymą ir nuotraukas (jei gavote neteisingą/nekokybišką prekę).
• Užsakymo numerį;
• Prekės pavadinimą ir SKU kodą;
• Trumpą aprašymą ir nuotraukas (jei gavote neteisingą/nekokybišką prekę).
Ar galiu atšaukti užsakymą?
Tai priklauso nuo jūsų užsakymo būsenos, todėl kuo greičiau susisiekite su mumis dėl atšaukimo galimybės.
PRISTATYMAS
Kiek kainuoja užsakymo pristatymas?
Pristatymo kainos priklauso nuo galutinės krepšelio sumos ir pasirinkto pristatymo būdo. Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje Pristatymas.
Ar galiu atsiimti savo užsakymą nemokamai?
Taip, užsakymą nemokai galite atsiimti mūsų prekių atsiėmimo vietoje:
Parduotuvė „Miražas“, Kęstučio a. 2, 20130 Ukmergė.
Darbo laikas:
I - V: 9:30 – 17:30
VI: 9:00 – 14:00
VII: nedirba.
Informuosime Jus, kai užsakymas bus pristatytas į atsiėmimo vietą.
Atsiimant užsakymą būtina pateikti užsakymo numerį.
Parduotuvė „Miražas“, Kęstučio a. 2, 20130 Ukmergė.
Darbo laikas:
I - V: 9:30 – 17:30
VI: 9:00 – 14:00
VII: nedirba.
Informuosime Jus, kai užsakymas bus pristatytas į atsiėmimo vietą.
Atsiimant užsakymą būtina pateikti užsakymo numerį.
Ar kitas žmogus gali atsiimti mano užsakymą prekių atsiėmimo vietoje?
Taip, gali. Atvykęs asmuo privalo pateikti Jūsų užsakymo numerį.
Kada bus išsiųstas mano užsakymas?
Visus užsakymus, apmokėtus iki 12:30 val. stengiamės išsiųsti tą pačią darbo dieną. Jei užsakyme yra prekių, kurios dėl tam tikrų priežasčių yra išsiunčiamos per 2 d.d., tuomet visas užsakymas bus išsiųstas per 2 d.d. nuo apmokėjimo gavimo.
Ar galiu sekti savo užsakymą?
Jei pasirinkote sekamo siuntimo paslaugą, siuntos sekimo numerį ir sekimo nuorodą gausite užsakymo išsiuntimo patvirtinimo el. laiške.
Kada bus pristatytas mano užsakymas?
Prekių pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Daugiau informacijos rasite skiltyje Pristatymas.